تولید لوازم شهربازی و پارک آبی

طراحی و تولید انواع لوازم شهربازی و پارکهای آبی

بعد از یک هفته پرکار اکثر خانواده‌ها سعی می‌کنند آخر هفته در کنار خانواده خود به تفریح و گردش بپردازند. یکی از اماکن تفریحی شهربازی‌ها و پارک آبی می‌باشد.صنعت فایبرگلاس در زمینه تولید وسایل و لوازم شهربازیها و پارکهای آبی کاربرد وسیعی دارد.

بعنوان مثال اکثر سرسره‌های آبی که طول زیادی هم دارند از جنس فایبرگلاس می‌باشند.
برای فضاسازی محیط پارکهای آبی از انواع لوازم تفریحی استفاده می شود که اکثر آنها از جنس فایبرگلاس می‌باشند.

طراحی و ساخت لوازم شهربازی از فایبرگلاس

در شهربازی‌ها هم بدنه اکثر لوازم بازی از فایبرگلاس ساخته می‌شود. مانند بدنه ماشین برقی، قطار کودکان و … :

نمونه‌های دیگری از دستگاههای شهربازی که ساخته شده از فایبرگلاس می‌باشند را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

لوازم فایبرگلاس پارکها تکتازان صنعت
لوازم فایبرگلاس پارکها تکتازان صنعت

سازنده سرسره و پارک های آبی

متخصص ساخت ، نصب و راه اندازی سرسره های آبی در سطح ایران در راستای پیشبرد اهداف و پروژه ها و بهبود کیفیت و پیشرفت روز افزون گام های رو به جلو برمی دارد. کیفیت هرچه بیشتر پروژه ها و رضایتمندی مشتری از اهداف این گروه و همچنین از عوامل موثر در پیشرفت این شرکت می باشد. لذا با توجه به این موضوع و در راستای نیل به این هدف بمدت ۲۰ سال در زمینه تولید و نگهداری انواع پارک ها و دستگاههای شهربازی در سطح ایران مشغول به فعالیت بوده است/

دیدگاه ، چشم انداز و اهداف ما

هدف ما ارائه خدمات با بیشترین و بهترین کیفیت ممکن می باشد و در این راه نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و همچنین بزرگی و یا کوچکی پروژه در میزان تعهد و کیفیت عمل شرکت بی تاثیر بوده و هدف تنها جلب رضایتمندی مشتری می باشد. بنابراین سعی را برآن داشته ایم تا رابطه ای تنگاتنگ و قوی با مشتریان برقرار نموده تا بتوانیم از ذره ذره نیازهای آنان آگاه شده و در برآوردن نیازهایشان موفق باشیم.

از ویژگی ها و قابلیت های بارز این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد :

۱ – تجربه و مهارت ۲ – دانش و علم روز دنیا در زمینه تولید سرسره و پارک آبی ۳ – پرسنل ورزیده و کارآزموده ۴ – سرویس دهی تخصصی به مشتریان ۵ – تعهد به مشتری و الزام در کیفیت ۶ – خدمات و پشتیبانی گسترده ۷ – تجهیزات تخصصی و مدرن روز دنیا و ….

گروه تولیدی تکتازان صنعت

گروهی باتجربه و تخصص در زمینه فایبرگلاس دارای تخصص و تجربه در طراحی و تولید انواع قالب فایبرگلاس صنعتی پیشرو در صنعت فایبرگلاس، کاربرد بالا در اکثر صنایع ، تنوع در طراحی و ساخت ، اقتصادی و مقرون به صرفه ، طراحی و ساخت در کمترین زمان

By |۱۳۹۹/۴/۱۱ ،۱۶:۱۲:۳۴ +۰۰:۰۰آذر ۱۶ام, ۱۳۹۴|مقالات|