گروه تولیدی تکتازان صنعت۱۳۹۹/۴/۱۲ ،۱۰:۵۰:۰۶ +۰۰:۰۰

Project Description

گروه تولیدی تکتازان صنعت سازنده انواع قطعات کامپوزیتی و فایبرگلاس

تماس با ما

گروه تولیدی تکتازان صنعت

گروهی باتجربه و تخصص در زمینه فایبرگلاس دارای تخصص و تجربه در طراحی و تولید انواع قالب فایبرگلاس صنعتی ، پیشرو در صنعت فایبرگلاس، کاربرد بالا در اکثر صنایع ، تنوع در طراحی و ساخت ، اقتصادی و مقرون به صرفه ، طراحی و ساخت در کمترین زمان

گروه تولیدی تکتازان صنعت نامی آشنا در تخصص و کیفیت

  • ویژگی‌های مهم صنعت فایبرگلاس
  • کاربرد بالا در اکثر صنایع
  • استحکام و مقاومت زیاد
  • تنوع در طراحی و ساخت
  • زیبا و چشم‌نواز
  • وزن سبک
  • مقاومت شیمیایی
  • اقتصادی و مقرون به صرفه
قطعات فایبرگلاس تکتازان صنعت

فایبرگلاس یکی از پرکاربردترین مواد در دنیای صنعت

فایبرگلاس یک نوع پوشش کامپوزیت (ماده ای متشکل از چند مواد) است که از رزین‌ها و الیاف شیشه درست می شود. فایبرگلاس یکی از پرکاربردترین مواد در دنیای صنعت است که در صورت آگاهی داشتن صنعت گران از خواص و کاربردهای آن، جایگزین بسیار خوبی به جای مواد دیگربرای آنها خواهد بود. استحکام و مقاومت بالا نسبت به فلزات، وزن سبک، مقاومت شیمیایی، دوام قابل توجه و عمر بسیار زیاد و نیز اقتصادی بودن آن از ویژگی های این صنعت است.

موارداستفاده از فایبر گلاس

استفاده از فایبر گلاس در شهر بازی

امروزه شهر بازی ها از مکان هایی است که بسیاری از افراد برای گذران یک روز تعطیل خوب از آن استفاده می کنند. گروه تولیدی تکتازان صنعت از این ماده به علت سبکی و استحکام بالا در انواع اسباب بازی ها و آکروجت استخرهای بادی، استخر توپ، قطارها، وانواع وسیله های بازی استفاده می نماید.

تجهیزات شهری

گروه تولیدی تکتازان صنعت از این ماده در تولید مجسمه ها، المان های شهر، سقف آلاچیق ها و بسیاری از تجهیزاتی که در شهر کاربرد دارد، استفاده می شود.

ساخت قطعات خودرو
یکی دیگر از مواردی که گروه تولیدی تکتازان صنعت دراین زمینه فعالیت می کند تجهیز و ساخت قطعات فایبر گلاس خودرو است.

لوازم آزمایشگاهی و ابزار آلات صنعتی

گروه تولیدی تکتازان صنعت با تکیه بر دانش پیشرفته و فناوری مدرن از این ماده به علت استحکام بسیار بالا و وزن خیلی کم و همین طور انعطاف زیاد برای تولید و تجهیز آزمایشگاه ها و جایگزین بسیار مناسبی برای قطعات صنعتی استفاده می نماید. از جمله لوازمی که گروه تولیدی تکتازان صنعت در این حوضه تهیه می نماید می توان به کاورهای دستگاه ها ،سقف و گلگیر تراکتور، کف سرویس کانکس و …. اشاره کرد.

گروه تولیدی تکتازان صنعت در بسیاری دیگر از موارد

از این ماده استفاده می نماید مانند: تولید انواع باکس